2009. január 22., csütörtök

Gyerekszáj

Ma reggeli után Nórikám lemászik a székből, majd közli:
"Töszönöm a jeddelit, szijesen!"

Tomi szerint a jó és a rossz
"Anya, tudod ki a legrosszabb óvónéni? A Zsuzsi néni és a Gyöngyi néni, mert mindig észreveszik, ha ébren vagyok."

Munkakedv
"Nóri, mit is kéne még csinálni?" -kérdem tőle hangosan gondolkodva.
"Szemmit!" -jön a válasz...

Tomi-ötletbörze
"Apa, létezik pizsamaszoba?"
???
"Valójában a pizsamaszoba a pizsamánk belseje..."

Bölcsesség Anna módra
"Mikor Nóri kisbaba volt, és belefért volna a mosógépbe, még nem tudott állni. Most tud állni, de nem fér be. Úgyhogy teljesen jó az élet."

Időutazás
"Anya, amikor még nem volt játszótér, akkor is éltek emberek?" -Tomi

Kívánósság
Tomi nézi a hűtőben a májkrémet: "Én szeretném, hogy ezt elhasználjuk"

Reggeli kávé
Én: "Megiszom a kávémat, mert álmos vagyok."
Tomi: "Anya, a kávé belemegy a szemedbe?"
Én: "Nem, miért menne bele?"
Tomi: "Hát akkor hogyan segít rajtad?"

Nincsenek megjegyzések: