2010. szeptember 7., kedd

Botrányos szülői

Tegnap megtörtént az év első szülői értekezlete.
Arra készültünk, hogy végre megtudjuk, miért most, másodikban kapjuk meg a diákigazolványokat, amiket másfél éve befizettünk, valamint hogy miért nem tudott elszámolni az osztály egyik SZMK-s anyukája a tavalyi osztálypénzzel -aki mellesleg az iskola titkárságán dolgozik, és meglehetősen érintett a diákigazolványos dologban is.

Az érintett személy hozott egy kézzel firkált papírlapot elszámolás gyanánt, és teljesen elégedett volt azzal, hogy most ezt 2 perc alatt elintézte, a diákok is kiosztásra kerültek -kivéve két gyermeket, akik még most sem kapták kézhez az okmányt!

Amikor egy anyuka próbálta elmondani -hát igen, nem épp emelkedett stílusban-, hogy mire jutott nyáron az oknyomozás során, az osztályfőnök határozottan leállította a dolgot, azt feltételezve, hogy csupán személyi sérelemről van szó, beszéljék meg egymás közt.

Miközben igenis az egész osztályt érinti, hogy olyan valakire bízzuk a pénzünket, aki még ezek után sem tudja azt mondani, hogy elnézést, hibáztam! Valamint számomra az elszámolás azt jelenti -én is voltam SZMK-s-, hogy ott vannak az elszámolás mögött a számlák, és a maradék pénz is!

A férjem itthon totálisan kiakadt, hogy lehetek ilyen nyuszi, olyan nincs, hogy nem lehet elmondani. Cserébe megtiltotta, hogy bármit is befizessek addig, míg nem történik meg a tételes elszámolás... igaza van.
Azt még megpróbálom kinyomozni, hogy mi történt a diákokkal, mert azt gondolom, jogunk van tudni; nem beszélve arról, hogy 6 első osztály, minimum 30 gyerek/osztály fizetett be 500 Ft-ot, az 90.000 Ft; hol volt ez a pénz az elmúlt több, mint egy évben???

Magyar stílusban, továbbra is SZMK-s maradt ez a szülő és iskolai dolgozó...

3 megjegyzés:

Csilla írta...

Kriszti!
Az én férjem pont ezeket mondta nekem!
Nem fizethetek semmit,és olyan nincs,hogy nem lehet elmondani azt,amit egy szülő el szeretne mondani.
mondjam azt,hogy én mérges is vagyok magamra...?
Nem szoktam szó nélkül hagyni ilyesmit,de a tavalyi év vége miatt inkább ültem,mint a tök.
Elképesztő,hogy nem derült ki igazán semmi.

Névtelen írta...

Az Én férjem is azt mondta, hogy nem ad osztálypénzt...és még jó nagy fejmosást is kaptam, hogy vállalom továbbra is ebben a felállásban az SZMK-t.
Először kikértem magamnak, de aztán elgondolkozva (este 11-ig) rájöttem, hogy igaza van, és próbálja meg más.
Ma lemondok az SZMK-s társának lenni.
Bea

Erika írta...

Én csak a tegnapi szülőin szembesültem ezzel az egész átveréssel.Nekem furcsa volt a diákigazolványos dolog,de mindig hihetőnek tűnő magyarázatot kaptam.Eszembe nem jutott,hogy pont az iskola titkár fog átverni.Emellett felháborítónak tartom,hogy az o.fő simán tovább lépett ezen az igen fontos témán.Ez rá is ugyanúgy tartozik,mint az osztály összes tagjára!Röviden csak annyit,hogy ha a Kati magától nem mond le és nem számol el a pénzzel,akkor az igazgatót fogom megkeresni....(nem kirúgatni szeretném,hanem a pénzünket és az Szmk-s lemondását!)
Erika