2011. június 21., kedd

Új iskola - álmok és valóság

Anna 1 éves volt, amikor már azzal a jó érzéssel költöztünk a város eme felére, hogy majd mellettünk felépül az új iskola, és ő már ide fog járni. Ennek lassan 8 éve.
Anna már a harmadik osztályt kezdi, Tomi elsőbe megy, midőn végre örülhetünk, hogy elkezdődtek a munkálatok. A jelenlegi hírek arról szólnak, hogy 2012. őszére már megnyit az intézmény, melyben lesz óvoda, iskola, zeneiskola és egy sportcsarnok. Hurrá, pezsgőbontás!

DE. Tegnap megérkezett a helyi újság, persze hatalmas csinnadratta ebben is, hogy véééégre, ám a figyelmes olvasó az oldalsávban felfedezhette, hogy két ütemben épül majd az Intézmény; első ütemben, melynek átadása valóban 2012. ősze lesz, az óvoda és a sportcsarnok épül.
Csak ezután, mégpedig dátum nélkül fognak hozzá az iskolához, zeneiskolához...

Azt mondjuk nem értem, hogy nemrég épült új óvoda a városban, aztán két konténer-óvodát is letettek, most miért megint az óvoda a fontos, meg a csarnok? Miközben az iskolások nem férnek el úgy, hogy a gyerekszületési hullám még csak most fog begyűrűzni az oktatásba...

Nem baj, a pezsgőt majd megisszuk máskor, és ha minden rendben, talán majd a harmadik gyermekünk kipróbálhatja az új iskolát, úgy a 8 év vége felé :/

2 megjegyzés:

Test-Lélek-Tudat írta...

:))))))))))))

Én megnéztem már a terveket, meg az ütemezést jó régen, így először furcsáltam is azt a Lakihegy rádiós cikket amiben azt írták, hogy a következő szezont már az új épületben kezdhetik a DIÁKOK!!
Szerintem ez egy okos riporter melléfogása volt...

Szerintem 2014-ben TALÁN elkészülhet a zeneiskola és a suli mellé.
Bár szerintem a sportcsari költségei úgy el fognak szállni, hogy nem lesz megint elég lóvé a folytatásra.

Amúgy ha jól emlékszem, akkor uniós a lóvé, úgyhogy ütemtervet is kéne tartaniuk, mert akkor vissza kell még azt is adni, amit eddig ráköltöttek.

Bea

Tiszi írta...

Kriszta! Én örülök az ovinak is. Mert míg az oviból simán elzavartak azzal, hogy 20 helyre már 102 jelentkező van, addig a suliban Matyinak 23 osztálytársa lesz. Lehet, hogy mégis az ovi fontosabb? :) Bár én is örültem volna 2003-ban már neki!!! És nem hiszem, hogy ide fog járni Domi. :( Plusz nem értem minek még egy sportcsarnok... de lehet korlátolt vagyok...