2010. április 27., kedd

Rosszfiú-jelenség

Nem tudok mit kezdeni a helyzettel.
Tominak nagyon imponál egy fiú az ovis csoportban, aki borzasztó idétlen, és csupa h*lyeségre tanítja a fiamat. Többször beszéltem erről Tomimmal, aki saját bevallása szerint nem akar vele barátkozni, de valahogy mégis a bűvkörébe került.

Egy ideje pedig arról számol be a fiam, hogy ez a gyerek addig marja a kezét, amíg meg nem tesz neki ezt-azt: odaadja a sapkáját neki, megígéri, hogy csak vele játszik, ilyesmik. Vagyis zsarol.
Erre nálam kiborult a bili, és beszéltem az óvó nénikkel erről. Itt jön az érem másik oldala, ők csak azt látják, hogy kimondottan Tomi keresi ennek a gyereknek a társaságát, ő kezdeményezi a játékot, az idétlenkedést.
Ennek magam is tanúja voltam, amikor a cukrászdában összefutottunk; a fiam azt mondja, azért barátkozik vele, mert fél, hogy különben megint marja a kezét.
Az óvó néni szerint azért mondja ezt nekünk, mert meg akar felelni a szülői elvárásnak.

Tehetetlen vagyok! Ugyanakkor ma egyértelmű nyomok voltak a fiam karján, egy helyen be is van lilulva, ezt is megmutattam az óvó néninek, aki elismerte, hogy ez a bizonyos gyerek szokott másokat is megcsípni, de a zsarolás tényét megkérdőjelezik.

Na ilyenkor mi van??????

Nincsenek megjegyzések: